29 marca 2011

A jednak będą zdjęcia!

Kochane Dziewczyny-dziękuję Wam z całego serca za przemiłe komentarze dodające mi otuchy:) Bardzo mi było miło czytać, że lubicie do mnie zaglądać i że podobają się Wam moje prace:)

Niestety mąż informatyk nic nie poradził:( Już mieliśmy wizję formatowania komputera... ale pomyślałam, że sprawę załatwi zewnętrzny czytnik kart:) I oto dziś dostałam przesyłkę z maleńkim urządzonkiem, które znów pozwala mi wrzucać zdjęcia do sieci:)

Tak wygląda cudny dodatek z najnowszego TWOCS:


Przez weekend podgoniłam trochę dimka, ale rezultaty pokażę dopiero w piątek.

Zaczęłam też kwietniowego Kubusia na kanwie Izy, ale na razie jest go tylko tyle:


Jeszcze raz dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze:)
I tak sobie myślę, że wiosna to dobry czas na moje pierwsze candy:) Spodziewajcie się wkrótce:)

6 komentarzy:

  1. Super, że już jesteś ;o) Wróżka prześliczna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny dodatek! Cieszę się, że wszystko już gra! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, dodatek przeuroczy! Ani się nie obejrzę już pierwsze krzyżyki zostaną zapewne postawione:) A na cukierasy oczywiście czekam choć nie powinnam (sama zapowiedziałam o zgrozo 2 miesiące temu u siebie rozdawajkę i cisza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm, jaka smakowita wróżka... Bardzo fajny wzorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostalam swinki, dziekuje za czekolade.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Heneczko, cieszę się że już możesz pokazywać swoje prace. Ja padam na ryjek (delikatnie pisząc) po całym dniu spacerowania, a kolejne nie będą mniej obfite. Pozdrawiam Cie serdecznie ze słonecznej Hiszpanii. p.s. OPALIŁAM SIĘ :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)