19 października 2014

Holy Toledo

Kochani Czytelnicy!
Dziękuję Wam za każde miłe słowo na temat moich obrazków i kartek - to bardzo cieszy, kiedy ktoś docenia pracę, w którą wkładam całe serce :)

Dziś chciałam się pochwalić czymś, co w końcu zrobiłam dla siebie i co od kilku dni zdobi mój kominek:


Przy okazji zapraszam na kolejną Siłownię Twórczą w Turkusowym Hamaku. Temat na ten miesiąc to "Róża - królowa kwiatów".


Róże kojarzą się raczej z kolorem czerwonym, ja jednak tym razem postawiłam na róże herbaciane.
Na swoją pracę wybrałam mój inicjał z różami Holy Toledo. Znawcy określają jej kolor jako morelowy.



Troszkę się przy tym maleńkim obrazeczku napracowałam, bo wzór jest naszpikowany półkrzyżykami, za którymi nie przepadam...
Całość jednak bardzo mi się podoba :) Mam swój własny kawałek lata tej jesieni ;)

18 komentarzy:

  1. Cudowne róże! W moich ulubionych jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama miala roze herbaciane jako bukiet slubny:) A ja roz niecierpie, ale to przez jedna osobe.
    Hafcik fajny i rzeczywiscie, wreszcie cos dla siebie zrobilas:)
    A ramka super! Podobaja mi sie takie, bo przypominaja mi deske do krojenia w kuchni moich rodzicow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbaciane róże - moje ulubione. Śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty lecisz z tymi haftami :) Różyczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne herbaciane róże,Twój hafcik również.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny monogram z różami i znakomicie dopasowana ramka. Bardzo mi się podoba !
    Ramka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawałek lata tej jesieni to dobry sposób na zaklinanie rzeczywistości! Może to dzięki Tobie mamy taką piękną aurę w październiku? Kto to wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny. Trzeba myslec tez o sobie:-) hafcik cudny uwielbiam herbaciane róże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny obrazek...śliczne herbaciane róże :) Powodzenia na siłowni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale moja praca nie bierze udziału w głosowaniu ;)

      Usuń
  10. Całość wygląda ślicznie :) dziękuję za zaproszenie, ale nie chce juz zaczynać nic nowego, skupiam się na Pociągu i Envy. Tobie Haniu życzę powodzenia na Siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenia wysyłałam do wszystkich znajomych rękodzielniczek ;) Może akurat ktoś się skusi :)
      Ja już nie biorę udziału w Siłowniach, bo od niedawna współautorzę Turkusowy Hamak. Przygotowuję tylko pracę na dany temat, ale na nią nie można głosować ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam róże a w szczególności herbaciane. Piękny hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękny hafcik, ja ze wszystkich kolorów róży upodobałam sobie herbaciane :0) są najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)