26 grudnia 2014

Belle & Boo - dalsze testowanie

Belle nad kubkiem gorącej czekolady zaczęła nabierać kolorów :) Coraz bardziej podoba mi się ten obrazek i sama nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał w całości. Przygotowania do Świąt na chwilę oderwały mnie od robótki, ale dzisiaj mam zamiar podgonić pracę.

Nie obyło się ostatnio bez prucia - zmieniła się bowiem koncepcja kolorów ;) Ale w końcu po to ten test - żeby stworzyć idealny wzór.

Tak jak poprzednio - pokażę jak wygląda obrazek po 5 godzinach wyszywania (nie licząc prucia):






Wracam do mojej Belle :)

16 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, coraz lepiej wylania się wzór, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wychodzi... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorąca czekolada - już mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siwtny hafcik:) Haniu takie małe pytanko., na liście czytelniczej wyswietla mi sie post o lutowym wyzwaniu,. ale nie moge w niego wejść?dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyświetla się, bo udostępniłam go przez przypadek ;) Ten post pojawi się 1 stycznia.

      Usuń
    2. Dzięki Haniu za odp:) Zatem czekam do stycznia:)

      Usuń
  6. sama jestem ciekawa obrazka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo fajnie to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy hafcik :) Ostatnio dostałam od blogującej koleżanki wzór na oryginał, teraz tylko szykować materiały i brać się do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ciekawa jestem efektu koncowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)