17 stycznia 2018

TUSAL 2018 - styczeń

Na blogu chwilowa cisza - ale nie cisza w robótkach. Jeszcze moment i pokażę wszystko, nad czym ostatnio pracuję ;)

Na dowód tego, że nie próżnuję - pierwszy pokaz tegorocznego słoiczka. W tym roku mniejszy - mam zamiar opróżniać go częściej.


Dziś pierwszy nów w tym roku - osoby, które zapisały się na tegoroczny TUSAL powinny dziś (lub w ciągu najbliższych dni) opublikować na swoim blogu post z niteczkowymi postępami.

Do tej pory zapisało się 15 osób, a zapisy trwają jeszcze dziś do północy. Zapisać można się TUTAJ.

3 komentarze:

  1. Ja już opublikowałam. Ciekawa jestem jak Ty ozdobisz swój słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle po słoiku widać, że nie próżnujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próżnujesz:) mój słoiczek tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.com/2018/01/tusal-2018-i-zabawy-salowe-soda-i-kawa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)